Kärlek och hat...

JAG ÄLSKAR GLEE! Sär det bara. Det är allt man inte haft! Men jag vill inte föklara. Se det istället. Alla måste se det minst en gång och gillar man det inte är det nåt fel... Glee har allt.

Nu till hatet...

JAG HATAR JCs HEMSIDA! Jag vill gå in där för att se om dom har några snygga kläder och smycken men NEEEJ! då ska jag vara tvungen att uppdatera min webbläsare så nu har jag gjort det. (Fatta hur bra explorer 8 är som ni kan ladda hem här). Men det funkar inte endå?! GAAAH! *döö* Allt annat funkar. Utom JCs hemsida... Lite dumt tycker jag...

Men jag gick lite på stan idag med Hanna. Då köpte jag alla hjärtansdags presenter till mamma och pappa och Dimon. Puss på det!


Kommentarer
Postat av: D

<3

2010-02-11 @ 22:48:32
Postat av: amanda

vad köpte du till dimon;)<3

2010-02-12 @ 16:32:48
URL: http://amandajovic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men jag ville inte, you made me you bastarrrrrd.



Ifall Dimon läser mina kommentarer tror han nog att jag e cp... :)

2010-02-12 @ 20:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0