Jag har bestämt mig.

Igår bestämde jag mig för att inte småäta på ett helt år. Det kommer nkog bli svårare än att sluta äta godis. Usch... Jag kommer inte klara det. MEn jag ska göra mitt bästa. Och istället för att äta något onyttigt som godis/riskakor/annat snacks så ska jag dricka ett glas vatten. HAHA! Önska mig lycka till. Och så ska jag inte tugga lika mycket tuggummi... Fan, jag kommer inte klara det... Med småäta menar jag att äta onyttiga småsaker lite då och då. Jag får fortfarande äta godis på fredag och lördag kvällarna, men jag måste skärpa mig. Från och med den första mars.


Kommentarer
Postat av: amanda

Jag borde också försöka:D(L)

2010-02-20 @ 22:13:16
URL: http://amandajovic.blogg.se/
Postat av: D

You will fail my love. haha

2010-02-20 @ 22:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0