Where's my angel? I need someone here tonight

Gud. Jag orkar verkligen inte skriva (men nu sitter jag här i alla fall...). Jag skriver fel typ hela tiden och misslyckades nyss med franskan. Varför, varför? Kunde jag inte valt danska i stället? Jag hade haft mycket bättre nytta av det. Men å andra sidan så hade jag inte börjat typ tio i ett på fredagar då ;)

Idag var faktiskt en bra dag :) Pontus och Rasmus hängde med mig när jag skulle spela gitarr. Sedan drog vi och tittade på telefoner. OOOCH! Pappa var tydligen på bra humör idag. Jag följde med honom när han lämnade min bror på fotboll, sedan kollade vi på nya tapeter till mitt rum. Det var niiiiiiiiiiiice!


Denna hittade jag bland annat. Lite svårt att se på bilden
men den var fin :)


RL: Metro Station – Where's My Angel


Kommentarer
Postat av: Josefine

Det håller jag med om. att tapeten är sjukt fin alltså

2010-09-01 @ 21:43:02
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0