On his face is a map of the world

Hej bloggheeeeeeeeeeen! Gud vad jag har saknat dig! Haha, skoja... Men ärligt. Bara för att jag inte bloggade igår var det tio färre som kollade min blogg igår jämfört med i förrgår... Quiet amazing! Haha.

Men jag bloggade inte igår eftersom jag hade lovat mamma att inte vara inne på internet på hela dagen igår. Och på kvällen träffade jag min kusin Josefin och vi kollade på film, så det blev inget bloggande då heller. (även om vi hade varit inne på datoorn hade jag inte bloggat eftersom det hade kännts konstigt att blogga med någon annan,..)

Så, igår skulle jag köpa ny telefon (jag har bestämt mig för en Samsung S8500 Wave) men den fanns såklart inte hemma då. Så nu ska jag vänta åtta dagar. Sad...

Ofixad outfit-bild:


Det enda jag vet var det är köpt är tröjan. Och den har jag köpt på
Gekås. Men någon liknande finns på Åhlens nu.



Mina fina Martens

Fast egentligen så är jag inte så ofixad... Haha, jag gick ner för att hämta stativet som pappa fixat tåt mig, så kollade jag mig i spegelen och kom underfund med att så kunde jag inte se ut. Så jag satte upp håret.


Frisyr från VR

Och så blev jag sugen på att testa foundation igen (eftersom jag inte haft det på mig på en evighet typ) så jag sminkade mig också.


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Skönt att det är bra med dig!

Det är bra här också.



Vad gör du då?? :)

2010-08-19 @ 13:29:13
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Josefine

Så fina kläder och vad bilderna var. Jag gillade din frisyr jättemycket. Gjorde du den själv eller+

2010-08-20 @ 20:12:03
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/
Postat av: frida

jag diggar verkligen din stil!

2010-08-22 @ 17:36:56
URL: http://fdownman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0