Soon I will say goodbye.

Jag sitter här och tittar på min säng
Och snart ska alla saker som ligger på den
Vara borta, puts veck.
Först mina saker
Sedan försvinner även jag!

HAHA! Vilket misslyckat försök till att vara poetisk... Ensam och naken... Den är mycket bättre eller hur Hanna?
Jag kollade på min statistik. Och igår var det 14 pers som kollade min blogg! HAHA! Rekord! Nej skoja... But still! HAHA... Lite coolt ;) Synd bara att ingen kommenterar. Höhö.

Jag ska ner till stan snart. För att träffa Hanna och Bethina. Det ska bli jättekul eftersom vi inte har umgåtts sen typ början av åttan eller något sådant. Så I'm exited! :D

Vill ni ha en bild btw? Ja det vill ni, för ni har inte fått en bild på evigheter.



Där har ni den. Solnedgång i mitt älskade Tylösand.

//MatildaWitting

Kommentarer
Postat av: Ewa Witting

MYCKET fin bild - du är en duktig fotograf!

2010-08-02 @ 13:53:25
Postat av: Hanna

Sno inte min dikt!! Okej??



"Ensam och naken vandrar jag den långa och snåriga vägen. De äldre och visare människor som vandrat den innan mig kallar den "Poetvägen". Vart leder den? Kommer jag någonsin komma fram? Och vem är gestalten som vandrar bakom mig i sin tystad och som jag endast ser skuggan av ibland när den kryper längst träden i den mörka skogen."



Tack för miig

2010-08-02 @ 22:16:15
URL: http://allforthemoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0