Open your mouth boy

Ikväll var det ganska nice ska ni veta! Jag och Hanna Jacobsson som sagt på Marsvinsholm och såg på Teater. Det var mycket trevligt och alla skådespelarna var oerhört duktiga! Och det var skitkul att träffa Hanna igen efter en lång tid! Men nog om det!



Visst, dålig bild, men i alla fall så är det fredagen den trettonde idag! Jag vet inte, är det någon av er som tror på otursdagar, skrock eller tursiffror? Jag tror på horoskop och lite smått på turnummer. Men skrock och otursdagar har inte så stor effekt på mig.
Kanske är det filmen (Friday the thirteenth) som har satt skräck i människorna men jag tror inte på det... För jag har i alla fall inte haft otur idag. Om man bortser från att jag cyklade till biblioteket helt i onödan idag eftersom jag kom tio minuter efter stängningsdags... Men å andra sidan, hade biblioteket inte stänkt hade förmodligen inte killen i jeansskjorta pratat med mig. Hihi, en kille runt nitton år kanske (svårt att veta) skulle också lämna en bok men han inte heller i tid. Så vi pratade lite och imorgon mellan tio och tolv (när biblioteket har öppet) så sa han att vi kanske syntes. Och ärligt talat så hoppas jag det. Han värkade schysst och så, så det hade varit trevligt att träffa honom igen. Och han fick ett plus för att han var snyggt klädd (röda converse, knälånga shorts och jeansskjorta). Ett plus till mig för att jag också kande mig snyggt klädd (blåa nya ;) converse, beiga shorts och blå tröja).
Så fredagen den trettonde kanske är mer av en turdag.

Ha det! :D

/MatildaWitting

Kommentarer
Postat av: Linda

oo !lyllo dig! Jag älskar när killar är välklädda! ( men asså egetnligen, vem gör inte det?^^)

2010-08-14 @ 16:20:29
URL: http://justanotherandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0