I have to remember, this is just a game.

Jag kom precis hem från en glasskiosk här i Ystad. Jakten heter den om ni ville veta ;) Glassen där verkar vara lite godare än överallt annars (förutom Ben&Jerrys men den glassen är så gudomlig att det inte borde kallas glass ens). Det var gott och så, men nu i efterhand känner jag hur osugen jag egentligen var. Men i alla fall. Jag kom precis hem.
Och jag känner mig smått nere idag med. Men fråga mig inte varför, för jag har ingen aning! Och det är lite skumt tycker jag... Det känns som om jag skulle kunna börja gråta när som helst men jag har inget att vara ledsen över egentligen. Udda...
Sen känns det som om jag är typ fede-kär. Men jag vet inte i vem jag skulle vara kär.
Sen till råga på allt så för första gången på femton år (jag har bott i huset jag bor i nu i femton år) känner jag mig inte hemma här! Det är udda om något! Jag menar, har man bott i samma hus i femton år är väl där man borde känna sig hemma om någonstans? Skumt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0